دکتر مروارید دادرس
Search
Close this search box.
متخصص قلب در رودهن

متخصص قلب و عروق در رودهن

بهترین دکتر متخصص قلب و عروق رودهن کیست؟ گاهی وقت ها مردمی که در اطراف کلانشهر تهران زندگی می کنند، پزشک های تهران را برای کارهای درمانی خود انتخاب می کنند.

اگرچه تهران بزرگ است و گستردگی پزشکان و فوق تخصصان زیادی دارد، اما برای کارهای درمانی و بیماری های قلبی که نیازمند چکاپ به صورت روتین هستند، مراجعه دائم به پزشک برای بیمار کاری سخت و طاقت فرسا می شود. زیرا علاوه بر فاصله شهری مثل رودهن تا تهران، بیمار باید ترافیک و مشکلات رفت و آمد را نیز در نظر بگیرد.

با ما همراه باشید تا در این مقاله درباره انتخاب یک دکتر قلب در رودهن بیشتر صحبت کنیم.

دکتر قلب در رودهن

متخصص قلب کیست؟

متخصصان قلب و عروق پزشکانی هستند که در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های قلبی آموزش دیده‌اند. این پزشکان سلامت، ساختار و عملکرد عضله، شریان ها و دریچه‌های قلب را بررسی می کنند.

دکتر مروارید دادرس با سال ها تحصیل، آموزش و ارائه خدمات در حوزه قلب و عروق و اکوکاردیوگرافی، علاوه بر تهران به بیماران خود در شهر رودهن کمک می کنند تا بیماری های حوزه قلب و عروق را در مسیر درستی درمان کنند.

اگر می خواهید بیماری قلبی خود را چکاپ کنید، یا اگر دچار علائم بیماری قلبی هستید، دکتر مروارید دارس به شما کمک می کنند بدون نیاز به انجام آزمایشات تهاجمی و پرهزینه‌ای مانند سیتی آنژیو یا ام آر آی، تنها با انجام تست استرس اکو نهایتا 20 دقیقه‌ای، سلامت و عملکرد قلب ساختار آن را بررسی کنید. دکتر دادرس از معدود پزشکان ایران هستند که تست استرس اکو را انجام می دهند. برای گرفتن نوبت مشاوره از دکتر اطلاعات تماس خود را در فرم زیر پر نمائید:

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
اطلاعات تماس شما با موفقیت ثبت شد!
لطفا مجددا اطلاعات تماس خود را وارد نمائید.

تخصص قلب و عروق

حوزه تخصص های زیر مجموعه قلب و عروق گسترده است. در اینجا به برخی از رایج ترین انواع آن ها اشاره می کنیم:

متخصص قلب و عروق عمومی: پزشکی که بر مراقبت از بزرگسالان مبتلا به بیماری قلبی نظارت می کند.

پزشک متخصص قلب بیماری های مادرزادی: پزشکی که بیماران قلبی مادرزادی یا بیمارانی که از دوران کودکی بیمار هستند را درمان می کند.

الکتروکاردیوگرافیست: پزشکی که با انجام انواع تست های الکتروکاردیوگرافی ساختار و عملکرد قلب را بررسی می کند.

متخصص نارسایی قلبی: پزشکی که بیماران مبتلا به نارسایی قلبی را درمان می کند.

متخصص قلب مداخله‌ای: پزشکی که از روش‌های غیر جراحی برای ترمیم شریان‌ها، سیاهرگ‌ها و سایر قسمت‌های قلب آسیب‌دیده یا ضعیف شده استفاده می‌کند.

الکتروفیزیولوژیست: پزشکی که برای سیستم الکتریکی قلب و درمان ریتم نامنظم قلب تخصص دارد.

جراح قلب و عروق: یک جراح بسیار آموزش دیده که جراحی قلب و قفسه سینه را انجام می دهد.

انتخاب بهترین متخصص قلب رودهن

افراد زیادی هنگامی که به دلایل مشکلات قلبی به پزشک عمومی مراجعه می کنند، باتوجه به شرایطشان به بهترین متخصص قلب و عروق معرفی می شوند. یافتن دکتر قلب در شهری مانند رودهن شاید کمی سخت به نظر برسد. اما اگر با علائم خاصی به پزشک مراجعه کنید یا سابقه خانوادگی بیماری قلبی دارید، ممکن است پزشک آزمایشاتی را برای بررسی بیماری قلبی انجام دهد.

اگر این آزمایشات نشان دهد که شما بیماری قلبی دارید، پزشک عمومی شما را به یک متخصص قلب معرفی می کند.

دکتر مروارید دارس برای درمان بیماری های مرتبط با قلب و عروق می توانند بهترین روش درمانی را در کنار رژیم های تخصصی به بیماران خود ارائه دهند. ایشان باتوجه به فوق تخصص تغذیه ای که از هلند دارند در کنار کنترل عملکرد قلب و عروق به درمان قطعی و کنترل بیماری دیابت و فشار خون کمک کنند. افراد با مشکلات زیر می توانند به دکتر دادرس مراجعه کنند:

  • دیابت
  • کلسترول بالا
  • فشار خون بالا
  • بیماری های قلبی ارثی را مادرزادی
  • سابقه سیگار کشیدن

همچنین اگر در گذشته مشکل قلبی داشتید اما دیگر ندارید، مانند مشکل قلبی در دوران کودکی یا بارداری (اکو قلب در بارداری)، می توانید به دنبال متخصص قلب باشید. این مشکلات می توانند خطر ابتلا به یک مشکل قلبی دیگر را در آینده افزایش دهند.

دکتر مروارید دادرس به عنوان یکی از بهترین فوق تخصصان قلب و عروق رودهن و تهران برای سهولت ارتباط بیماران امکان مشاوره آنلاین با پزشک را دارند. شما می توانید برای گرفتن مشاوره آنلاین با دکتر دادرس وارد پروفایل ماوراطب ایشان شوید.

ماوراطب دکتر دادرس

محدود کردن جستجو برای پزشک در رودهن

انتخاب یک متخصص قلب و عروق و اکوکاردیوگرافی تصمیمی ساده ای نیست. اگر می‌خواهید از بین فهرستی از گزینه‌ها انتخاب کنید، این سؤالات را از خود بپرسید تا آن را محدود کنید.

متخصص قلب درمانگاه خاتم رودهن 

دکتر مروارید دادرس، فوق تخصص قلب و عروق و اکوکاردیوگرافی هستند که روزهای زوج در رودهن، بلوار امام خمینی، روبروی مخابرات، کوچه شهید رجایی، کلینیک خاتم بیماران نارحتی های قلبی را ویزیت می کنند. در صورت نیاز ایشان می توانند با انجام اکوکاردیوگرافی قلب، استرس اکو، اکو قلب در بارداری، اکو سه بعدی قلب و بررسی سلامت و عملکرد قلب، روند درمان را تسریع و از بسیاری از مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

گیف تماس

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین متخصص اکو قلب تهران مقاله لینک شده را حتما مطالعه نمائید.

در ویدئو زیر تجربه بیمار دکتر مروارید دادرس را برای درمان قلب درد با رژیم غذایی می بینید:

01:02
truncate dir-rtl

درمان قلب درد با رژیم غذایی

گیف آپارات دکتر دادرس

بعد از اینکه دکتر قلب خود را در رودهن پیدا کردید

هنگامی که یک بهترین دکتر قلب رودهن را انتخاب کردید، باید برای اولین ویزیت خود آماده شوید. بهتر است قبل از مراجعه به پزشک موارد زیر را انجام دهید:

  • تاریخچه پزشکی شخصی خود را آماده و سابقه سلامت خانواده خود را بنویسید.
  • لیستی از داروهایی را که مصرف می کنید بنویسید.
  • نتایج اخیر آزمایشات قلب خود را جمع آوری کنید.
  • فهرستی از سوالاتی که باید از متخصص قلب خود بپرسید تهیه کنید.

سخن آخر

در این مقاله به مبحث پیدا کردن دکتر قلب در رودهن پرداختیم. اهمیت انتخاب یک پزشک حاذق و باتجربه خصوصا نزدیک به محل سکونت را بررسی کردیم. مدیریت طولانی مدت بیماری قلبی ممکن است سخت و در صورت اهمال پزشک یا بیمار گاها جبران ناپذیر باشد. علاقه مندان می توانند از طریق درج نظر در کادر دیدگاه زیر با ما و سایر خوانندگان در ارتباط باشند.

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *