دکتر مروارید دادرس
Search
Close this search box.
بهترین دکتر اکو قلب

بهترین متخصص اکو قلب تهران

اکوکاردیوگرافی توسط پزشک سوئدی اینگه ادلر در سال 1953 معرفی شد. امروزه اکوکاردیوگرافی یک علم پیچیده و چندوجهی است که برای تشخیص و درمان بیماری های قلبی به کار می رود. اهمیت انتخاب بهترین متخصص اکو قلب تهران یا هر شهر دیگری بدین دلیل است که روند درمان تسریع و خطراتی مانند مرگ و میر بیماری‌های قلبی را به حداقل می‌رساند.

متخصص قلب و عروق پزشکی است که در بیماری‌های قلب و بررسی عملکرد سایر بخش‌های سیستم قلبی عروقی تخصص دارد. بهترین متخصص قلب و عروق سعادت آباد یا هر جای دیگری در درجه اول تشخیص و درمان بیماری های قلبی را انجام می دهند. پس از بررسی این پزشکان، در صورت نیاز جراحان عمل های جراحی مربوط به قلب را بر روی بیماران انجام می دهند.

بهترین متخصص اکو قلب تهران

متخصص اکو قلب

تخصص اکو قلب و عروق شامل استرس اکوکاردیوگرافی، اکو سه بعدی قلب، اکو مادرزادی و اکو پیشرفته قلب است. بهترین متخصص اکو قلب تهران یا هر شهر دیگری، عروق قلب، دریچه قلب، عملکرد عضله و مشخصات قلب را برای درمان بیماری مادرزادی قلب، آریتمی و فشار خون بالا بررسی می کنند. این بررسی ها می توانند از بسیاری از اقدامات مداخله ای جلوگیری کنند و فرد دیگر نیازی به انجام کارهای تهاجمی مانند آنژیوگرافی، سیتی آنژیو و اسکن قلب نخواهد داشت. روش های مداخله ای در کنار هزینه بالایی که دارند، دقت استرس اکو را ندارند.

اکوکاردیوگرام روشی است که از امواج اولتراسوند (امواج صوتی) برای بررسی سلامت و عملکرد قلب استفاده می کند. این آزمایش می تواند اندازه، شکل، حرکت قلب و همچنین ضخامت دیواره های قلب و احتمال نشت خون را ارزیابی کند.

بهترین متخصص اکو قلب تهران با کمک امواج صوتی سلامت و عملکرد قلب را ارزیابی می کند. استرس اکو یکی از تست های عالی برای بررسی سلامت و عملکرد قلب است. تصویربرداری استرس اکو بسیار کوتاه(10 الی 15 دقیقه)، بدون اشعه، مقرون بصرفه و با دقت بسیار بالاست. برای انجام انواع تست اکو قلب توسط دکتر مروارید دادرس، فوق تخصص قلب و عروق و اکوکاریوگرافی، می توانید اطلاعات تماس خود را در فرم زیر پر نمائید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم:

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
اطلاعات تماس شما با موفقیت ثبت شد!
لطفا مجددا اطلاعات تماس خود را وارد نمائید.

فوق تخصص اکو قلب تهران

فوق تخصص اکو قلب تهران یا هر جای دیگری، پزشکی است که سلامت و عملکرد قلب را بررسی می کند. آنها می توانند مشکلات قلبی عروقی را درمان یا به پزشک جراح ارجاع دهند. بهترین متخصص اکو قلب تهران همچنین می تواند موارد خاصی مانند ریتم غیر طبیعی قلب، نارسایی قلبی یا مشکلات قلبی مادرزادی را بررسی و درمان کنند. برای ارتباط با دکتر مروارید دادرس روی تصویر زیر کلیک کنید یا با شماره تماس مندرج در تصویر در ارتباط باشید:

گیف تماس

کار این پزشک

اهمیت بیماری قلبی بسیار بالاست زیرا مشکلات قلبی می توانند خطر مرگ داشته باشند. بنابراین بهترین متخصص اکو قلب تهران یا هر شهر دیگری، حرفه بسیار مهم و حساسی دارد. متخصصان قلب، در درمان سیستم قلبی عروقیتخصص دارند. همچنین می توانند با اصلاح عادت های لایف استایل بیمار، سلامت قلب را بهبود دهند.

بهترین متخصص های اکو قلب تهران یا هر شهر دیگری، درمان حملات قلبی، نارسایی قلبی، بیماری دریچه قلب، آریتمی و فشار خون بالا را انجام می دهند. دکتر مروارید دادرس به واسطه فوق تخصص تغذیه ای که از هلند دارند، با دادن رژیم غذایی بسیاری از مشکلات قلبی و دیابت بیماران خود را درمان کرده اند. در ویدئو زیر می توانید رضایتمندی بیمار از درمان قلب درد با رژیم غذایی توسط دکتر مروارید دادرس را ببینید:

01:02
truncate dir-rtl

درمان قلب درد با رژیم غذایی

دکتر اکو قلب

برای تشخیص، دکتر اکو قلب معاینات فیزیکی انجام می دهد. بهترین متخصص اکو قلب تهران با کمک تست‌هایی مانند اکوکاردیوگرافی قلب، آزمایش‌های خون، تست‌های استرس اکو و… تشخیص و درمان بیماری های قلبی عروقی را شروع می کند. استرس اکو یک روش بسیار دقیق برای بررسی سلامت و عملکرد قلب است. تست استرس اکو کاملا ایمن است. برای مقایسه سیتی آنژیو اشعه دارد و هزینه آن بالاتر است، آنژیو روشی تهاجمی است که تنها تنگی عروق قلب را نشان می دهد، اسکن قلب هم اشعه دارد. اما استرس اکو بدون نیاز به استفاده از اشعه، و با کمترین هزینه نسبت به سایر روش ها، عملکرد و سلامت ساختار قلب اعم از عروق، دریچه و عضله آن را بررسی می کند.

دکتر اکو قلب بعد از انجام بررسی های لازم می تواند با تجویز دارو، اصلاح سبک زندگی مانند رژیم غذایی، ورزش، کاهش سطح استرس و کمک به مدیریت وزن بیماران قلب و عروق را درمان کند.

گیف آپارات دکتر دادرس

تحصیلات

بهترین متخصص اکو قلب تهران یا هر شهر دیگری از ایران به طور خاص در زمینه قلب و عروق آموزش می بینند. متخصصان قلب قبل از شروع تخصص های مربوط به قلب، پزشکی عمومی را می گذرانند.

یک متخصص قلب حداقل 10 سال آموزش پزشکی را پشت سر می گذارد. این شامل هفت سال پزشکی عمومی و سه سال تخصص قلب و عروق است.

گیف-اینستاگرام

برای آشنایی بیشتر با گوشه ای از تخصص های دکتر مروارید دادرس می توانید مدارک ایشان را در صفحه درباره دکتر ببینید.

دلایل مراجعه به متخصص اکو قلب

علائم زیادی در ارتباط با بیماری های قلبی وجود دارد که بیماران به بهترین متخصص اکو قلب و عروق تهران یا جای دیگری مراجعه می کنند. اگر موارد زیر را دارید احتمالا باید اکو قلب تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید:

  • تنگی نفس
  • سرگیجه
  • غش کردن
  • درد قفسه سینه
  • احساس فشار یا سفتی زیر استخوان سینه
  • درد در فک و بازوی چپ یا پشت
  • درد ناگهانی قفسه سینه
  • حالت تهوع
  • ضربان قلب یا تنفس سریع
  • رنگ پریدگی
  • تعریق زیاد
  • فشار خون یا ضربان قلب بسیار پایین
  • تپش قلب
  • ضربان نامنظم در قفسه سینه

دکتر مروارید دادرس به منظور سهولت ارتباط بیماران، در ماوراطب مشاوره آنلاین دارند. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر زیر به صورت آنلاین و رایگان با دکتر دادرس در ارتباط باشید:

ماوراطب دکتر دادرس

بهترین مرکز اکو قلب تهران

پیدا کردن بهترین مرکز اکو قلب تهران شاید در ابتدا آسان به نظر برسد. شما می توانید با جستجو در شبکه های اجتماعی، مشورت با پزشک عمومی معتمد، تجربه بیماران قلبی و مشاهده روند تشخیص و درمان آن ها بهترین مرکز اکو قلب تهران را پیدا کنید.

دکتر مروارید دادرس به دلیل تحصیلات آکادمیک بالا و تجربیات کاری فراوان، یکی از بهترین متخصص های اکو قلب تهران هستند. در ویدئو زیر می توانید صحبت های دکتر دادرس را درباره اهمیت چکاپ قلب ببینید:

01:33
truncate dir-rtl

اهمیت چکاپ قلب

آدرس مراکز اکو قلب تهران

  • تهران، سعادت آباد، سرو غربی، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، روبروی بانک صادرات، پلاک 121، طبقه دوم
  • رودهن، بلوار امام خمینی، روبروی مخابرات، کوچه شهید رجایی، کلینیک خاتم

بیشتر بخوانید: دکتر قلب در رودهن

این آدرس ها از بهترین مراکز اکو قلب تهران است که دکتر مروارید دادرس در آن ها مشغول به فعالیت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۰۲۶۶۸۲۰۹۱ در ارتباط باشید.

سخن آخر

اکو قلب یک آزمایش مهم برای بررسی ساختار و عملکرد قلب است. در این مقاله تلاش کردیم مبحث بهترین متخصص اکو قلب، تحصیلات و اهمیت مراجعه به او، علائم بیماری های قلبی، راه‌های پیدا کردن یک دکتر خوب برای اکو قلب و آدرس بهترین مرکز اکو قلب تهران را معرفی کنیم. علاقه مندان می توانند سوالات و نکته نظرات خود را در کادر دیدگاه زیر مطرح کنند.

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *